Reklamlänk | 18+ | Spela ansvarsfullt | stodlinjen.se | Spelpaus.se
|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Åbys Stora Pris
Lottat och klart.
Jag får lite feeling för Åby hästarna 1 Macahan och 6 Get A Wish. Jepson i spets och Pieters i vinnarhålet. Men det vimlar av tuffa mångmiljonärer i loppet. Trots allt ganska öppet lopp om inte Fransosen bara blåvinner. Fransesco Zet !? Tja Örjan och storlopp !! Siktar mot 30 miljoners klubben.
|
|
|
|
#2 |
|
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4994Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Jag var på Åby 1983 och spelade vinnare på skrällen Legolas. Nu ska jag luska ut
vem som blir "årets Legolas". Jag fastnade direkt för Törnqvists Macahan redan innan alla hästar var klara till loppet. När jag såg att den fått spår 1 så var saken klar. Jag avslutar med en spik på 1 Macahan. Har trimmats på långlopp i Frankrike under sommaren och har man tur blir den relativt bortglömd bland alla mer kända namn som har sämre läge nu. Macahan ska inte ha en chans i detta gänget men det skulle inte Legolas ha heller när det begav sig. Kul spel! |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
1987 års Åbys Stora minns jag mycket väl. Lille 5 årige krigaren Jet Ribb nosade ut Big Spender efter en patenterad spurt sista 100. Mack The Knife, Utah Bulwork och Grades Singing fanns oxå i det slagna fältet. Jet Ribb var en grym häst. Liten och oansenlig dessutom valack men jäklar vilken vinnarskalle. Gjorde 160 starter och sprang in 6,5 miljoner.
Loke Senast redigerad av Efterhandaren den igår klockan 11:28. |
||
|
|
|
|
|
|